sobota, 4 marca 2017

Chłopacy vs. Dziewczyny

Hej pandy! Dzisiaj zostaliśmy zaskoczeni przez ekipę Panfu.me dosyć nietypowym konkursem. Otóż na fanpage'u gry pojawiła się informacja, że zostało nam tylko 13 dni czekania (!) oraz pewna zabawa. Polega ona na tym, że mamy wybrać płeć naszej pandy - dziewczyny dają superki, chłopcy roześmianą twarz. W zależności od ilości emotek, jedna z płci dostanie na otwarciu unikalny prezent. No dalej, kobiety - sprawmy sobie przyjemność z okazji dnia kobiet - superkujcie! :)
Link do posta: https://www.facebook.com/Panfu.me/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf
Mam także informację dotyczącą Level Boostera. Pod ostatnim postem, w którym o nim pisałam, jedna z czytelniczek napisała, że nie byłaby taka pewna jego obecności, więc postanowiłam sama spytać o to jednego z moderatorów. Tutaj macie screena:
Jest więc możliwość, że wcale nie będzie poziomów. Jakbym się czegoś jeszcze dowiedziała, będę was informować na bieżąco. Dziękuję za przeczytanie i zachęcam do komentowania/udostępniania.
Nomofo!

3 komentarze:

  1. Jak na razie dziewczyny mają zdecydowaną przewagę, hehe.
    Chociaż według mnie to trochę nieuczciwe,że tylko jedna płeć otrzyma prezent, i to przez ilość like'ów.
    Co do Level Boostera, to super, że jednak (bardzo możliwe, że) będzie. Moderatorzy z każdym dniem mnie zaskakują niektórymi wiadomościami.
    Na przykład tym, że mogą nie pojawić się lvle... mimo wszystko uważam, nie jest to takie złe. Gorzej, jeśli chociażby nie powstaną misje, bo kiedyś odpisali, że ma ich nie być... mam nadzieję, że coś się zmieniło.
    No i mimo mojego dość sceptycznego nastawienia do odwzorowania pierwowzoru Panfu, nie mogę się już doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż...nie od początku na panfu istniały poziomy :D Pojawiły się dopiero gdzieś bodajże w październiku 2008 roku. Ja jednak liczę że się pojawią ponieważ założyłem się z kolegą kto pierwszy wbije 60 lvl :P

    OdpowiedzUsuń

Cute Panda