czwartek, 2 marca 2017

Co nieco dla niecierpliwych

16 dni. Dokładnie tyle czasu zostało do oficjalnego otwarcia Panfu.me. Cieszycie się? Bo ja bardzo!
Niestety, nie należę do osób cierpliwych i to całe wyczekiwanie bywa dla mnie męczące. Jednakże, zawsze istnieje jakieś alternatywne rozwiązanie, prawda? Otóż niedawno odkryłam stronę, która ma za zadanie imitować tak dobrze znaną nam grę o pandach, ale w przeciwieństwie do Panfu.me, nie wiąże ze sobą żadnej przyszłości. Jej stwórca po prostu chciał nam - graczom - umożliwić powrót do niepełnej wersji ukochanego Panfu.
Jeśli tak jak ja nie chcecie odliczać sekund, które o ironio potrafią dłużyć się godzinami, to serdecznie zapraszam do zagrania: http://play.pannun.eu/pl/
Pozwólcie, że jeszcze trochę przybliżę wam tą grę. Jest ona nie tylko wzorowana na starym Panfu, ale także Club Penguin, którą większość z was może już znać (ciekawostka - w marcu gra o pingwinach ma zostać zamknięta). Możemy na niej przebierać pandę, dekorować domek, pisać na czacie i grać w mini-gry z CP, ale wszystko to w uboższej wersji. Na przykład nie ma tam strojów typowych dla Panfu, więc wszystko co kupimy jest na naszego awatara za małe lub za duże, gra nie posiada też żadnych questów. Mimo wszystko jest to miła alternatywa dla zimowej nudy, albo ucieczki od zadań domowych, którą serdecznie wam polecam. Jakbyście mielibyście ochotę ze mną popisać, to zapraszam do gry, w której dość często przebywam. Nick, wiadomo - Nomofo ;).
Dobra, dobra, przejdźmy jednak do prawdziwego Panfu.me i nowości z nim związanych. Kilka dni temu na Youtubie został opublikowany filmik, a konkretniej Q&A, niestety prowadzone w języku niemieckim. Nie wiem jak wy, ale ja nie jestem orłem z tego języka, więc postanowiłam nie bawić się w tłumaczenie i zaufać ekipie Panfu, że gdyby pojawiła się tam jakaś bardzo znacząca informacja, to opublikowaliby ją po angielsku na fanpage'u. Jednakże, jeśli wy mielibyście ochotę dowiedzieć się jak najwięcej, oto link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=qaLwF-k2u08&t=2139s
To już tyle z informacji, które udało mi się zebrać. Zapraszam was do komentowania i udostępniania tego bloga, to naprawdę poprawia mój humor gdy widzę, że komuś podoba się moja twórczość. Mam też do was pytanie - czy macie już pomysły na nicki dla swoich pand? :)
No cóż, jedyne czego mogę wam życzyć to miłego czekania i do zobaczenia w grze!
Nomofo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cute Panda