środa, 22 lutego 2017

Drogie przyszłe pandy!

Na dobry początek chciałabym się Wam przedstawić. Nazywam się Nomofo i ze względu na wydarzenia poprzednich dni, dowiedziałam się bardzo ważnej rzeczy.
Panfu powraca.
Niektórzy z Was mogą nie znać tej gry, jednak wierzcie mi na słowo - jeśli raz się zarejestrujecie, to nie pożałujecie! Panfu to gra online, w której można było się wcielić w pandę, dekorować domek, robić misje i wiele więcej. Niestety, z powodu kłopotów finansowych firmy, Panfu powoli umierało, zaczynając od usunięcia czatu, a na zamknięciu w listopadzie 2016 roku kończąc. Miliony osób z całego świata cierpiało z tego powodu, w tym również i ja, ponieważ spędziłam tam całe dzieciństwo. Wszyscy tracili nadzieję na kolejny powrót gry i została ona zapomniana. Całe szczęście pojawiła się iskierka nadziei, zwana inaczej Panfu.me.
Okazało się, że grupa starych graczy postanowiła odbudować Panfu, dając nam możliwość ponownego zagrania. Gdy się o tym dowiedziałam, moje pandzie serduszko zabiło mocniej i zdecydowałam, że muszę się jakoś zaangażować, a pierwszym ideą, która wpadła mi do głowy, było założenie bloga. Będę na nim informować Was o wszelkich nowościach dotyczących Panfu.me, pisać różne poradniki i poszerzać grono pand! Wiem, że wizualnie nie jest powalający, ale wiedzcie, że wszystko to piszę prosto z serca i obiecuję wam, że jak najszybciej postaram się ulepszać tę stronę.
Dziękuję Wam za przeczytanie tego krótkiego wstępu i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Następny post pojawi się już dzisiaj i będą w nim wszystkie wiadomości dotyczące Panfu.me, które udało mi się zebrać.
Do zobaczenia i trzymajcie łapki na pulsie ;)
Nomofo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cute Panda