czwartek, 23 lutego 2017

Soundtrack na weekend

Jutro na całe szczęście upragniony przez wiele pand - w tym mnie - piątek, czyli dzień poprzedzający weekend. Przez cały dzień co chwila sprawdzałam wszystkie strony Panfu.me, wyczekując news'ów, którymi mogłabym się z wami podzielić. Niestety, nic nowego się nie pojawiło, jednak może to i dobrze? W końcu równie dobrze na stronie mogły pojawić się wieści o kolejnym opóźnieniu premiery, albo co gorsza - odwołaniu projektu...
Dobrze, dobrze, już dość tego straszenia! Mam za to dobrą wiadomość, która ożywi serca i gust muzyczny starych graczy. Poszperałam trochę na fanpage'u Panfu.me i znalazłam link z soundtrackiem do gry!
https://soundcloud.com/panfume
Jeśli nie mieliście planów na sobotę, to zachęcam Was do przesłuchania całej playlisty i umilenia sobie czekania do 18 marca. Nie wiem jak Wy, ale ja już zaznaczyłam sobie ten dzień w kalendarzu ;)
To tyle na dziś, moje drogie pandy. Życzę Wam miłego wieczoru i zachęcam do komentowania!
Nomofo

4 komentarze:

  1. Należę do starszych graczy i również bardzo ucieszyłam się na wieść o powrocie Panfu - powodzenia w pisaniu bloga, będę tutaj zaglądać!:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ci zagwarantować, że zostając ze mną nie pożałujesz ;) Cieszę się, że starzy gracze nadal pamiętają o Panfu i... do zobaczenia 18 marca

      Usuń
  2. Super blog! Bardzo przejrzysty i miło mi się go czyta. Powodzenia w prowadzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Każdy najmniejszy komentarz wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń

Cute Panda