środa, 22 lutego 2017

Wieczorne Q&A

Witajcie Pandy! Tak jak obiecałam, mam dla was nową porcję informacji o Panfu.Me. Otóż wczoraj wieczorem około godziny 20, jeden z polskich moderatorów gry zaczął livestream na youtubie. Mogliśmy go na nim pytać o różne sprawy związane z serwerem, więc dowiedziałam się wielu ciekawych nowości.
Pierwszą, najważniejszą z nich jest data otwarcia Panfu.Me. Co prawda było to już wiadome przed live'm, jednak nie chcę żeby ktokolwiek z Was przegapił tak ważne wydarzenie. 18 marca 2017 roku o godzinie 15:00, będziemy mogli wkroczyć do świata pand i zobaczyć efekty ciężkiej pracy administratorów. A tak na marginesie, jakbyście chcieli zobaczyć ile dokładnie czasu zostało do premiery, to na dole tego bloga znajduje się licznik, który to pokazuje ;)
Powróćmy do wywiadu z moderatorem - nasz drogi Apatyk zdradził nam parę bardzo istotnych szczegółów, które na pewno Wam się spodobają:
- W przeciwieństwie do pierwszego Panfu, na Panfu.me każdy z nas będzie miał Złoty Pakiet. Za darmo. Jest to swego rodzaju konto VIP-owskie, dzięki któremu można m.in. zmniejszać swoją pandę, kupować specjalne przedmioty itd. Oczywiście było ono płatne, więc jeśli już otwieraliście portfel na wieść o Panfu.me, to bez obaw, nie będziecie musieli wydawać pieniędzy na ZP!
- "W takim razie jak gra się utrzyma?" To także zostało wyjaśnione. Serwery będą dosyć tanie, a w razie potrzeby na stronie gry będą też reklamy. Jak dla mnie, nawet kosztem oglądania plastikowych kobiet reklamujących szampony jest to lepsze rozwiązanie niż ciągłe opłaty za konto premium. A co wy o tym sądzicie?
- Panfu.me od początku będzie dostępne w trzech językach: angielskim, niemieckim i polskim. Możemy się cieszyć!
- Gra będzie bardzo podobna do starego panfu, jednak będą minimalne zmiany. To samo tyczy się questów.
- Na Panfu nadal będą stare postacie, takie jak Kamara, czy nasi kochani Max i Ella - reporterzy Panfu.
- Niestety, nie będzie możliwości wczytania poprzedniego konta. Będziemy musieli założyć zupełnie nowe pandy, jednak według mnie to dosyć ciekawe rozwiązanie. Nowe Panfu - nowe pandy :)
- W grze będziemy płacili monetami, które można będzie zdobyć w mini-grach i zadaniach.
To właściwie wszystko czym chciałam się z Wami podzielić. Mam nadzieję, że zaspokoiłam Wasze pragnienie wiedzy i ... byle do 18 marca!
Trzymajcie się!
Nomofo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cute Panda